lördag 25 augusti 2012

Svar på borttagen leverfläck!

Fyra veckor (som det skulle ta att få svar på leverfläcken under foten) blev helt plötsligt 8,5 vecka!!!! Men det blev i alla fall ett bra besked, puh!!! Den var helt ofarlig, en helt vanlig leverfläck!! Toppen!! Då kan man släppa det!! 

Har haft 4 veckors semester som har känts som förlängd sjukskrivning :( Rätt trött på att vara hemma... Visst har vi gjort lite småsaker på semestern men ändå... Jag vill ju hinna jobba och komma tillbaka till vardagen innan nästa operation blir av... Jag vet fortfarande inte om jag får operera bort hö bröst men att jag har operationer kvar vet jag ju... 

Har börjat komma igång lite med löpning ingen... Det är riktigt skönt att känna att jag har orken till det... När tröttheten gör sig påmind så tänker jag att jag är en av dem som överlevt bröstcancer, och det ger mig massa energi...

Missförstå mig inte nu men det är en otroligt härlig känsla att vara en av de kvinnor som faktiskt har överlevt en cancersjukdom!!! Och ännu härligare är ju att vi är så många som har gjort det!!! Tittade på kort från "cancertiden" och allt vi har varit med om känns så avlägset men ändå väldigt nära... Svårt att förklara... Det känns verkligen som om jag tittar på någon jag inte känner och läser någon annans blogg... Det kan ju inte ha hänt mig!! 

Nu ligger fokus på att bygga upp kropp och själ igen och jag tycker att jag är på god väg!!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar