lördag 9 juni 2012

Underbar helg!!!

Vilken härlig helg!! Jag är sååå glad!! Den börjar redan på fredagen med personalfest med världens bästa jobbarkompisar! De är helt enkelt BÄST! Jag är lyckligt lottad att få jobba med ett sådant härligt gäng!! Vi hade knytis hemma hos Karin och det var jätte gott allting... Åt alldeles för mycket, men men... Kortet på bilden fick jag av dem!! Det var fullt av namn på det på personal från Kvinnokliniken... De hade haft en insamling till mig och gav mig ett presentkort till en krog/restaurang på 1000 kr!!! Helt otroligt!!! De tyckte att jag och mannen skulle få gå ut och äta tillsammans då vi har varit två på denna resa... Min chef höll ett litet tal till mig där hon berättade hur personalen har känt och känner och självklart sipprade tårarna fram... Har jag sagt att jag har världens bästa jobbarkompisar och chef??? Om inte så gör jag det nu!!! DE ÄR BÄST <3 <3 <3 Tack snälla ALLA på Kvinnokliniken, det värmer massor att veta att ni finns <3





Sen kom då lördagen!!! Släkten, på mannens sida, kom ut och tog en heldag från deras scheman för att hjälpa oss att fixa färdigt pooldäcket och röja upp på tomten!!! De hade även med sig lunch!! Pappa kom och hämtade barnen och åkte iväg med dem till bland annat strutsarna. Han hade dem hela dagen, vilket underlättade massor <3 Karlarna jobbade med pooldäcket medan vi "tanter" röjde på tomten... Kan ju säga att vi fick det tyngsta jobbet!!! Vi åkte, med full släpkärra, FEM gånger till returpunkten!!! Men oj, vad fint det blev <3 Helt underbart att få bort allt skit som bara har legat och som skulle ha tagit en evighet för oss att ta hand om!!  Tack så jätte mycket släkten för idag <3 Uppskattas till tusen!!!




Det var fredagen och lördagen... Helgen är ju inte över än... Undrar vad söndagen har att bjuda på!? Kanske kan pooldäcket bli färdigt? Ska tjata lite på mannen imorgon för just nu ligger han i soffan och sover!! Tar på krafterna att vara ute i friska luften och utföra kroppsarbete, hahahahaha!!!!

1 kommentar: