måndag 24 september 2012

Euforia!!!

Trots trötthet efter jobbet så känns det som om jag har kommit in i en "vitaminkick"... Känner mig bara så glad!! Har färgat håret igen!! Trodde väl aldrig att jag skulle göra sån´t igen men kände att jag kan ju inte sluta leva nu när jag äntligen får leva mitt liv!! Kommer dock inte färga lika ofta som tidigare... Lite nyinköpta kläder oxå!! Livet leker!! Har bara en härlig känsla i kroppen just nu... Härlig man och underbara barn, roliga och goa arbetskollegor, härlig och varm familj... Kan det bli bättre? Nej, det är bara att suga i sig allt det goda när man har möjlighet... 
Min kära man anmälde våra stora barn till en tävling där vinsten var att få vara djurskötare på Kolmårdens djurpark för en dag... Och de gick och vann!!! Så himla kul!! Vilken upplevelse för en 13- och 10-åring!! Det är de värda efter detta helvetesåret som gått...


Det här blev ett litet inlägg men jag ville bara förmedla till omvärlden att jag faktiskt mår rätt så bra och att jag/vi idag är glada och lyckliga igen!!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar