torsdag 26 december 2013

Första pusselbiten på sista cancerpusslet!

Då så... Nu är det verkligen dags! Imorgon ska jag göra första operationen inför bröstrekonstruktionen! Då ska de operera in påsarna som ska fyllas på med koksalt successivt och som kommer töja min hud så att de till slut kan göra ytterligare en operation för att lägga in silikonkuddarna... Jag har sååå länge längtat efter denna operation men nu när den är så nära blir jag väldigt nervös och massa OM börjar spöka... Tänk OM det blir fel, OM det blir fult, OM det kanske inte går trots allt!! Jag har ju vant mig nu att kunna välja om jag vill ha bröst eller inte! Vissa dagar får ju vännerna (proteserna) ligga kvar i sina boxar! Det är rätt bekvämt att kunna bestämma sånt, hahaha! Nu när jag måste ha brösten hela tiden, pust, kanske jag blir skit irriterad och tycker att de bara är i vägen, hahahaha... Vilket i-landsproblem jag har! En sak till som jag kom att tänka på är ju att vågen kommer visa på mera kg!!!! Men då måste jag ju få dra bort bröstvikten!!!! Eller hur??? För det är ju inte min bröstvävnad, hahahahahaha!  
Så imorgon bitti tidigt som fasen drar jag till Linköping för att påbörja uppbyggnaden av mina nya bröst! Ganska häftigt att det går att göra! Det kommer bli bra! Det kommer bli fint och jag kommer trivas med mina nya kompisar! Kommer dock faktiskt sakna mina boxvänner!

 
<3 KRAM <3

 

2 kommentarer:

  1. Det kommer bli sååååå schysst att ha bröst igen!! ;) Lycka till kramar!! Fia

    SvaraRadera
  2. Du får rama in proteserna:) Kram //Helena

    SvaraRadera