söndag 11 mars 2012

En riktig pissdag!!

Även om all behandling nu är över så kommer de jävla biverkningarna i alla fall!! Idag har jag verkligen fått känna av cytostatikan forsa runt i mina ådror!! Kroppen känns som den ska sprängas av all irritation som bara bubblar inom mig och tårarna har bara runnit och runnit som ostoppbara kranar... Har inte klarat av att kämpa emot idag! Det är svårt att förklara och det måste vara ännu svårare, för de som står bredvid, att förstå... Ena stunden blossar värmen upp i hela kroppen så man vill krypa ur skinnet och i nästa stund fryser man... Och alla småsaker blir tusen gånger värre... Idag har jag bara inte orkat hålla tillbaka all frustration över hur jag mår, över varför jag drabbades av denna jävla sjukdom och över allt i stort sett!! Allt har bara varit jätte tungt idag!!

Min underbara man har ju förstås varit närvarande, som alltid, och fått mig lugn <3 Mina stackars barn har jag förklarat att det är den här skitmedicinen som gör att jag blir lite "kocko" i huvudet... De kom och krama om mig och de förstår nog mer än vad man tror <3

Kl 20.40 slänger jag mig i sängen! Känner mig helt utmattad och utpumpad efter denna skitdag!! Men nu kan det bara bli bättre <3

4 kommentarer:

  1. En jätte stor kram till en kämpe kommer här fråm Mamma L

    SvaraRadera
  2. Bajsdagar ...ja vad är min skitdag mot din.Jag vet allt är relativt men upplevelsen av att allt i kroppen spelar än ett spratt tvärtemot vad hjärnan vill det är tufft.Tror på klä en sån dag i ord som du just gjort!!Så är den liksom där svart på vitt o så kan man gå vidare mot en ny.Love til dig goa kvinna!

    SvaraRadera
  3. Vill bara säga KRAAAAM o efter en sån fucking dag kan ju det bara bli bättre! Love U <3<3<3 Kram från din tvilling

    SvaraRadera
  4. Bra att du spyr ut dig lite galla. Vill du ha en slagpåse så kan jag ställa upp, tror min stora kroppshydda klarar lite slag :).
    Gunilla I

    SvaraRadera