lördag 3 mars 2012

Ny besiktning av underredet!!

Nu har jag varit på återbesök hos gynekologen för att kolla upp cystan/follikeln man, för ca 3 veckor sedan, hittade på min högra äggstock. Den är borta nu!!!! Så himla skönt!!! Allt såg bra ut!! Hon hittade dock inte vänster äggstock, den har väl skrumpnat ihop till ett russin, haha... Det var i alla fall inget att oroa sig för... Jag tog även ett nytt CA125 för att fullfölja planen vi hade kommit överens om senast vi sågs... Provet har jag inte fått svar på än men det ska nog se bra ut även denna gång!


Sen har jag gjort min allra sista omläggning av "piccen", tjohooo!!! Så underbart!! Snart är den borta och ska aldrig mer sättas in i min arm... Jag vill tacka alla mina goa härliga arbetskollegor som har hjälpt mig med alla omläggningar... Det har känts väldigt tryggt och ni är guld värda <3 Snart kommer jag tillbaka till jobbet!!!


Ha det bäst, puss och kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar