torsdag 10 maj 2012

Som balsam för kroppen!!

Då har man varit och tränat för fösta gången på vääääääldigt länge!! Det var riktigt roligt och skönt att få röra på sig. Jag stuffade på ordentligt och tyckte att min lilla vän, bröstprotesen, uppförde sig bra liggandes löst i sporttoppen. Jag tänkte att "det här går ju riktigt bra, vad skönt!!" och tog i lite mera i hoppen... Mitt i ett hopp kände jag en utbuktning under sporttoppen, glidande neråt... HAHAHAHAHA!!! Ooooops, höll på att tappa bröstet!! Sprang ut ur gympasalen och rättade till "behaget"!!! Ja, herregud, allt ska man vara med om!! Det var ju tur att jag inte tappade den på golvet så att någon kunnat halka på den! Då skulle jag väl få stå för skadestånd!!



1 kommentar:

  1. Du är ju helt underbart härlig ;-). Va bra att du iaf slapp att betala skadestånd...:-D. Gött med träning :-D, du får väl spänna fast bröstet med säkerhetsbälte nästa gång...hi hi Ha det bäst. Kramar från tvillingen

    SvaraRadera