onsdag 11 januari 2012

Känslomässig berg och dalbana!!

Man känner sig helt schizofrenisk... Från den ena dagen till den andra och man mår och känner helt olika... Konstigt att man kan vända så snabbt... Skönt dock!! Det är en vecka efter behandlingen och orken börjar komma tillbaka... Även den positiva känslan börjar infinna sig åter... Det börjar bli som det ska vara helt enkelt!! Dagarna blir ljusare och vi går mot våren, tjohoo... Usch, för mörker! Skulle behöva gå i ljusterapi :)

Har varit ute på en välbehövlig frisk promenad idag... Skönt att röra på fläsket! Trodde väl inte att man skulle gå upp i vikt av skiten, men det gör man... Kanske inte just av skiten men av medicinerna, man blir liksom betydligt hungrigare, trots illamående... Väldigt märklig känsla att vilja äta fast man mår illa... Men nu känner jag mig inte bakfull längre så det är ju skönt! Räcker med en veckas bakfylla, eller vad tycker ni ;)

Ska faktiskt börja plugga! Det är bara en distanskurs på 7,5 poäng men det ska bli väldigt skönt att få lite annat att tänka på... Tre av mina underbara kollegor ska oxå läsa samma kurs och det är väldigt skoj!!

Nu är det dags att fixa maten till kvällen! Ha det bäst <3

2 kommentarer:

  1. Jag tycker att det räcker med en dags bakfylla hahaha. Kanske skulle vi ta en promenad dejt en dag vore najs. Kram Marita

    SvaraRadera
  2. http://druttenojena.blogspot.com/2012/01/award.html

    Min heroaward!!Massa love sändes i cybern.Om vi lider i mörkret hur ska det inte vara för dig.Fram för mer ljus på alla sätt .Kramar

    SvaraRadera