torsdag 15 december 2011

Den nakna sanningen...

Då så... Här kommer den nakna sanningen på hur jag ser ut nu för tiden... Från kort till längre till allra längst, Carmencita!! Kul att leka lite!! Ovant med det allra längsta men samtidigt riktigt roligt att någon gång i livet få ha så långt... Min dotter tycker det är jätte kul med det långa håret för då kan hon fläta och göra frisyrer... För som ni förstår går det inte så bra att fläta det kortaste håret...Lite för pilligt... Håll till godo...












Sen fick jag chocken idag, i duschen... Jag var tvungen att RAKA benen... Vad fan, skulle man inte slippa sådant... Nehej, det vara bara att ta fram rakhyveln, hmmmm... Men däremot fick jag reda på att min mens (jag vet att det blir lite personligt nu, men, men) kommer att upphöra under behandlingstiden, tjohooo!!! Men sen fick jag även reda på att behandlingen kommer försätta mig i ett tidigt klimakterie, inte riktigt lika roligt... Bara man inte blir en sådan där "klimakteriekossa"... Tycker min man har så det räcker...Jag får försöka behärska mig... Hur nu det ska gå till...

Fick min andra behandling för två dagar sedan och det är stor skillnad i hur jag mår jämfört med första gången... Det är som dag och natt... Visst finns lite illamående och trötthet men inte alls som förra gången... Känns hur bra som helst... Mer av sådana här dagar!!!

Tack till dig/ni som fortfarande skickar vykort... Vet fortfarande inte vem de kommer ifrån och jag är inte ett dugg NYFIKEN!!!!!!!! Jag är SKIT NYFIKEN på vem du/ni är... Jag menar att korten uppskattas enormt mycket, tusen tack <3 <3 <3

Nu ska jag göra mig iordning för julbord med jobbet... Ska bli såååå kul att träffa de andra  igen...

Ha det gott alla därute!!

4 kommentarer:

  1. Tänker på dig ska du veta. När du nu ska på "julbordet" med jobbet, man kan bli aningen åksjuk av filmen bara så du vet. Jag var igår och det var riktigt coolt! Kram, Ida

    SvaraRadera
  2. Läckra peruker på läcker tjej

    VARMA hälsningar från "KLIMAKTERIEKOSSAN" Gunilla I

    SvaraRadera
  3. Fin du är! Klimakteriekossa blir vi alla för eller senare... Ha en trevlig kväll bland fina kollegor. Själv får jag väl väl vänta till nästa år innan inbjudan kommer..Svider lite..straffas lite..?.. kanske (förhoppningsvis)lite mer distans till verkligheten.. <3 Kram Åsa

    SvaraRadera
  4. Vill bara säga att du är så underbart fin vännen...allt klär en skönhet...say no more ;-). Va ballt att kunna ändra utseendet SÅ mycke med bara en annan frisyr! Jobbigt att behöva raka sig redan..de kunde väl ha väntat lite till, typ över sommaren oxå el så ;-) Är så glad att du kan få må lite bra igen..de är du värd <3<3<3. Hoppas julbordet smakade o att du hade det super mysigt med dina arbetskamrater. Tänker på dig. Bamse kramar från tvillingen Mary <3:-*

    SvaraRadera