fredag 23 december 2011

Livet fortsätter...

Idag har jag tagit tag i en sak som oroat mig... Eftersom bröstcancer är besläktat med ovarialcancer (äggstockscancer) har jag varit hos gynekologen idag... Nervöst så här dagen innan julafton men samtidigt skönt att få veta hur det ser ut/ står till "därnere"... Allt såg bra ut!! Inget konstigt!!! Underbart skönt att höra!! Nu är det bara att gå kontinuerligt på kontroller...

Imorgon är det julafton! Min underbara släkt kommer hit... Även min älskade lille bror, som annars bor i Norge, kommer hem... Ska bli såååå skönt att få krama om honom <3 Det kommer bli en bra jul trots allt <3

God Jul till er alla <3

2 kommentarer:

  1. Oh vad härligt det låter!! Både att det ser bra ut där nere ;-) o att få fira med släkten, till o med brorsan kommer :-D. Är så glad för din skull. Puss o kram på dig fina Lisa o GOD JUL önskar jag dig oxå. Ät massor av god mat o god härlig choklad :-D. Mycke kärlek från din tvilling <3<3<3

    SvaraRadera
  2. Puss o kram till dig o din familj Lisa!!! Hoppas vi kan ses snart!!!saknar dig! O hälsa brorsan o "Gabriella/PetronElla";)/mickis

    SvaraRadera