måndag 16 april 2012

Laddar...

... för imorgon gäller det!! Då ska vi träffa kirurgen och diskutera "framtiden" för mitt högra bröst! Jag har gått igenom, i huvudet, vad jag vill få fram om de nekar mig operation... Hoppas bara jag orkar stå på mig om det blir "mothugg". Men som vanligt kommer min man vara precis vid min sida och stötta mig så jag får fram det jag vill ha sagt... Skulle jag, mot förmodan bli mållös, kommer han att ta vid där jag slutat för att få fram min vilja... Det känns väldigt tryggt!

Strålningen har än så länge gått bra och fortfarande ingen rodnad. Nu är det bara 22 ggr kvar, tjohoo...

Var med på personalmöte idag och det var jätte kul att träffa alla kollegor och chefen. Jag pratade med min chef om hur jag ska göra efter att min sjukskrivning har gått ut. Det kommer bli lagom till att sommarschemat börjar. Hon tyckte att vi ska bestämma möte med försäkringskassan och göra upp en plan för arbetsträning... Jag har en väldigt bra och stöttande chef! Hon lägger inte någon press på mig överhuvudtaget och jag känner ingen stress över jobbet i nuläget. Vi tar det i min takt!

Ha det bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar