fredag 4 november 2011

FY FAN!!!!

Jag är så in i helvete förbannad och ledsen... Haft kontakt med bröstsköterskan nu på morgonen för att kunna få ett jävla svar någongång!!! Svaret var SJÄLVKLART inte färdigt och nu fick jag reda på att det inte ens var ikryssat SNABBSVAR! VAD I HELVETE!!!!! Hur fan kan man glömma att kryssa i det?? Eller har de bara struntat i det och trott att jag inte skulle bry mig?? Innan operationen frågade jag om jag skulle få vänta i 5 v till (eftersom det tog så lång tid för första svaret att komma)... Men då säger läkare "Nej, det här ska vi sköta snabbare"... Och så har de inte ens kommit ihåg att kryssa i snabbsvar!! Jag kan inte, med ord, beskriva hur jävla ledsen, arg och besviken jag är...

Jag bara bröt ihop efter jag lagt på telefonen... Hur fan kan man få "leka" med andras liv på det här sättet... De sitter med någon egenvald maktposition... Kan styra och ställa med ens känslor precis hur de vill!! FY FAN!! Jag kan inte förstå... Känner mig helt urlakad... Man orkar inte...

Bröstsköterskan ska ringa upp mig igen efter lunch och ska då ha pratat med patologen för att se vart svaret är... Om det överhuvudtaget har börjat med det!! Man mår för fan illa... Ingen bra start på dagen :(

3 kommentarer:

  1. Hur jävla svårt ska det vara att få ett svar? Man blir så förbannad självklart ska det automatiskt vara snabb svar på såna här saker det är ju människors liv vi snackar om! Bra att du är på dig! Fortsätt så. Kramen Marita

    SvaraRadera
  2. Att det ska vara så svårt att snabba på ett svar! Fruktansvärt påfrestande att behöva vänta så länge, särskilt när energin det tar att vänta behövs till annat. Kram Lisa. Åsa

    SvaraRadera
  3. Egentligen ska man inte bli förvånad. Sjukvården i vår region suger. Helt otroligt att du/människor ska behöva slåss för att få hjälp. Ge dig inte utan kämpa.....
    Tusen styrkekramar från oss på Torggatan.

    SvaraRadera