söndag 6 november 2011

Sovmorgon, jääääsp...

Vaknade och tittade på klockan... 10.20!!! Tittade åt sidan och där låg lilleman och snusade <3 Bredvid honom låg min "stora" man och snusade lite högre :) Mellanknoddarna låg i sina sängar och snarkade... UNDERBART med sovmorgon när alla kan få del av den... Jag är väldigt bortskämd med att få ligga kvar i sängen och min kära man går upp, varje dag, med barnen... Vardagslyx i mängder!!!! Jag har sagt det förrut och jag säger det igen, min man är världens underbaraste <3

En person till som är riktigt härlig är min svärmor... Hon ringde och "väckte oss" på "morgonen"... Hon ville komma hit och tvätta våra fönster :) Eftersom jag fortfarande inte kan använda vänster arm normalt så erbjöd hon sig att hjälpa oss med det... De blev sååååå fina!! Nu ser man ju t.o.m. ut genom dem :) Tack svärmor <3

Armen tränas flitigt och man blir mer och mer rörlig men det gör fortfarande ont... Det kommer säkert ge med sig bara man är envis med träningen...

Imorgon ska jag jobba för första gången på 3 v... TJOHOOO!!

2 kommentarer:

  1. Välkommen till jobbet, jag går hem och sussar när du kommer :) (ja om du kommer på morgonen då) Kram Gunilla I

    SvaraRadera
  2. Hoppas att du haft en bra dag på jobbet! Önskar att jag hade varit där och fått ge dig en kram. Du får en här istället! KRAM! /Anna L

    SvaraRadera