torsdag 10 november 2011

Livet leker!!

Underbara härliga pappi ringde på dörren oplanerat idag... Där stod han med en flaska champagne till mig... Välkomna mig hem som "botad" <3 Älskar honom massor <3 Har ju världens bästa föräldrar <3 Kan prata med dem om precis ALLT!!

Lade mig i ett bad på kvällen och mannen kom in med ett glas champagne... Vad konstigt livet kan bli... Vilka vändingar det kan göra när man inte riktigt hänger med... När man tänker tillbaka på de månader som gått så känns det som tiden bara runnit iväg men ändå inte... Väntan på alla svar har kännts som år men nu är det verkligen igång!!

Min älskade J och jag pratade mycket, medans jag låg i badet och sippade champagne... Det kunde ju ha gått riktigt illla... Vi hade tur... Tur att jag hittade knölen och tog den på allvar!! Nu ska vi fokusera på vad vi verkligen vill göra med hus, resor och annat och ta tag i dessa saker... Livet är verkligen för kort!! Det är något som man i alla fall har fått lära sig på denna turbulenta resa...

Och till mina kära medsystrar vill jag bara säga: Kontrollera era bröst regelbundet!!! KRAM <3


2 kommentarer:

  1. Bada i champagne det är ett uttryck jag vill tillskriva er efter denna berg och dalbana i känslor.Beacouse you worth it! Kram Åsa TW & Co

    SvaraRadera
  2. Puss till dig Lisa och sa skont att allt blir bra, nagot annat hade inte varit acceptabelt!
    Jag ar glad att du har haft sa mycket stod under en extremt svar tid.
    Kram, kram Frida

    SvaraRadera