söndag 23 oktober 2011

35 år och en tutte...

Jaha, då var man en enhörning!! Men jag har ju förstås fått en kudde att lägga i BH:n. Det var bara det att jag fick ju ta bort ett kilo vadd för att över huvudtaget komma i närheten av storleken av en hängande, 3-barns ammad skinnpåse... Nåja, det blev ju rätt bra ändå...

J och T kom och hämtade mig på sjukhuset. T ville se hur det såg ut och det fick han. Han bara tittade och sen var det bra... Han såg godiset jag hade kvar så det blev mer intressant.

Väl hemma avlöste vi mina svärföräldrar som hade suttit barnvakt så de fick åka hem och vila upp sig till nästa gång :) På eftermiddagen kom hela min familj. Det var pappa, mamma och hennes man, storasyster, lillasyster, mormor och min älskade lillebror som för närvarande bor i Norge. Jag fick jättefina blommor, bl.a. 40 st rosa rosor...

Mycket stöd och väldans mycket kärlek <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar