söndag 30 oktober 2011

En bra dag...

... har det varit idag... Lilleman är lite snorig och hostig och låg och hostade mig rakt i ansiktet imorse. Jag pratade med min mamma om det och sa till henne att det där blir ju lite problem sen när jag börjar med cytostatikan och får försämrat immunförsvar... Men sen, i nästa sekund, säger jag "fast jag brukar ju klara mig från influensan när resten av familjen blir drabbad... Jag brukar vara ganska motståndskraftig"... Då säger mamma "ja du får ju bara bröstcancer"... Hahaha, ja herregud, man är immun mot maginfluensa men inte mot bröstcancer... Jag får väl bo på hotell under den värsta influensatiden ;)

Ha det bäst <3

2 kommentarer:

  1. Hej bästa Lisa!
    Läser din fina blogg varje dag och ibland gråter jag och ibland skrattar jag när jag märker i texten att du ändå är lite ironisk mitt i allt elände. Vilken underbar man du verkar ha. Och så underbar du är. Tänker på dig varje dag. Jättekram! /Linda

    SvaraRadera
  2. Härligt att kunna skratta lite mitt i allt skit!
    Tänker på dig. Kramen Marita

    SvaraRadera