söndag 23 oktober 2011

Natten utan BH:n...

Jag har haft BH:n och lilla kudden på mig dygnet runt i en vecka efter operation. Inte för jag är äcklig av mig och inte orkar byta utan för att man ska det :) Nu, ikväll, får jag sova utan den för första gången... Känns lite läskigt... Ska jag sova i linne eller bara släppa höger tutte fri... Hur kommer det att kännas att ligga bredvid J utan BH:n... Det har ju varit en liten trygghet i allt... Jag vet att han inte bryr sig utan det obekväma ligger hos mig.

Jag har bestämt mig... Det blir utan BH och utan linne!!!!

1 kommentar:

  1. Underbara Lisa!!! har nu läst hela din blogg och torkar ögonen gång på gång. Ofattbart det som hänt och jag beundrar dig för ditt mod och din styrka!!!! Vad ärligt du skriver och så avskalat, naket och innerligt du beskriver din situation och relationen med J och familjen. Hoppas och tror att bloggen kan bli en ventil och ett stöd för dig, vännen. Massor av styrkekramar!!!! Jonna

    SvaraRadera