söndag 23 oktober 2011

Väntan...

Jag gick tillbaka till jobbet en vecka efter operationen. Det kändes skönt att få komma tillbaka till jobbarkompisar och till "det vanliga livet" som bara rullar på. Få tänka på annat! Är så glad över att jag trivs så bra på jobbet och med världens bästa jobbarkompisar och chef kan det ju inte misslyckas! Man kan verkligen vara sig själv på jobbet... Mycket stöttning får man...

Livet rullade på som vanligt... Visst fanns tankarna i bakhuvudet och kom fram ibland men mer sällan än tidigare. Man hade ju inte bett om snabbsvar på knölen och det är ju positivt... För då tror de väl inte att det är något farligt!?

Jag kom igång med träningen igen och det var jätteskönt... Innan operationen var jag mycket ute och sprang och jag sprang faktiskt Tjejmilen!! Nu blir det mest Friskis och Svettis där jag också är värd. Det är också ett väldigt härligt gäng!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar