lördag 29 oktober 2011

Likgiltig och gnällig...

... är  orden som beskriver hur jag har kännt mig idag... Stackars familj att de behöver umgås med mig när jag är på det här humöret. Enligt J gör det absolut ingenting om jag är tjurig, förbannad, ledsen eller gnällig... Han säger att jag har rätt till att känna så... Men ändå... Kan ju inte vara kul att hänga med en tjurpuppa så nu är det dags att gaska upp sig igen :) Så mycket onödig energi som går till spillo...

I en dokumentär som jag såg, som handlade om unga med bröstcancer, säger en av tjejerna: "En deppig dag är en förlorad dag... Och det vore ju väldigt synd"... Håller med till fullo!! Man måste tillåta sig att bryta ihop men sen måste man peppa sig så att man inte hamnar kvar i det tillståndet... Det är mycket positivt som kommer ut av att vara glad :) Man mår så mycket bättre... Så nu ska här peppas!!!

4 kommentarer:

  1. Det är gratis att gråta och det är gratis att skratta. Det är giatis att känna och jag känner med dig min fina Lisa <3 Kram

    SvaraRadera
  2. Finaste Lisa!
    Jag har nu läst och gråtit. Jag är glad att du vill dela med dig. Vilket fint sätt du gör det på. Om jag möter dig i affären behöver jag inte undra, utan kan bara ge dig en kram. Vilken fin man du har. Var rädda om er.
    Många kramar Anna Lindgren

    SvaraRadera
  3. Kommentaren överst är från mig gumman

    SvaraRadera
  4. Lisa Fisa!
    Underbart att se dig idag. Om möjligt ännu mer svårt att förstå att detta händer dig när man ser dig; snygg och hur fräsch som helst!! Det var så skönt att få krama dig. Jonna

    SvaraRadera