söndag 23 oktober 2011

Första nakentitten..

Då var det dags! Första gången man skulle klä av sig helt naken för att hoppa in i duschen. Kändes jävligt jobbigt! Vi har ju en jätte bra spegel i badrummet, helkroppsspegel... Verkligen jätte bra... Jag tvingade mig att titta. Jag blev väldigt ledsen när jag så min spegelbild och alla frågor och all frustration kom tillbaka. Varför jag? Hur kunde det här hända mig/oss? Man ältar och ältar... Kan inte se logiken i det hela...

Men som vanligt var min kära man inte långt borta och han förstod nog redan innan jag tog av mig kläderna att jag skulle bli ledsen. Så han kommer in i badrummet och tröstar mig... Han förklarar för mig att jag får ha ett, inga eller 10 bröst... Det spelar ingen roll för honom. Han är stolt över mig och tycker jag är väldigt stark och det attraherar honom... Han tycker inte att jag är mindre kvinna nu, nästan tvärtom... Han är bäst, min man <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar